Προβολή αναπάντητων δημοσιεύσεων | Προβολή ενεργών θεμάτων Ημερομηνία 23 Ιούλ 2014, 10:38



Απάντηση στο θέμα  [ 1 δημοσίευση ] 
Καρουμπαλάκια μετά απο θεραπεία με χάπια ισοτρετινοΐνης 
Συγγραφέας Μήνυμα
Site Admin

Εγγραφη: 23 Δεκ 2009, 02:17
Δημοσ.: 420
Δημοσίευση Καρουμπαλάκια μετά απο θεραπεία με χάπια ισοτρετινοΐνης
Ερώτηση
Πριν απο λιγους μηνες τελειωσα την θεραπεια μου για την ακμη με χαπια ισοτρετινοΐνης. Τα αποτελεσματα ηταν ευχαριστα παρολα αυτα ομως μου εμειναν καποια καρουμπαλακια τα οποια δεν φευγουν, αλλα ουτε και μπορω να τα σπασω.Ο γιατρος στον οποιο εκανα την θεραπεια μου ειπε οτι θα πρεπει να συμφιλιωθω με αυτο μιας και δεν προκειται να φυγουν χωρις να μου πει τι ακριβως ειναι. Θα ηθελα ομως και μια δευτερη γνωμη..Αν θα θελετε να με βοηθησετε μπορω να σας στειλω και μερικες φωτογραφιες.

Απάντηση
Δυστυχώς δεν μπορώ να σας πω τι ακριβώς ειναι. Δεν μπορει να μη σας είπε τι ειναι. Εκτος κι αν δεν ξερει. Τι να πω..

Στην συνέχεια στείλαμε φωτογραφίες στον Δερματολόγο, που να δείχνει το πρόβλημα και μας απάντησε ως εξής:

Δυστυχως και πάλι οι φωτογραφίες δεν βοηθούν. ή αυτά είναι κύστεις, άρα δεν ολοκληρώθηκε σωστα η θεραπεία ή είναι υπερτροφικές ουλές απότοκες της ακμής.


27 Νοέμ 2010, 01:43
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  

Απάντηση στο θέμα   [ 1 δημοσίευση ] 

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.