Προβολή αναπάντητων δημοσιεύσεων | Προβολή ενεργών θεμάτων Ημερομηνία 04 Δεκ 2022, 00:50



Απάντηση στο θέμα  [ 1 δημοσίευση ] 
Χοληστερίνη,Οστεοπόρωση, Ηπατίτιδα Β, Πίεση, Στομάχι 
Συγγραφέας Μήνυμα
Site Admin

Εγγραφη: 23 Δεκ 2009, 02:17
Δημοσ.: 420
Δημοσίευση Χοληστερίνη,Οστεοπόρωση, Ηπατίτιδα Β, Πίεση, Στομάχι
Ερώτηση
Θα ήθελα να μάθω τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω την υγεία μου. Είμαι 47 ετων, με εμμηνόπαυση στα 36, 154 ύψος, 55 κιλά.
Σας παραθέτω τα προβλήματα:
Χοληστερίνη HDL 63 LDL 274 (πάντα ηταν ανεβασμένη χωρίς ιδιαίτερο λόγο - δεν ήμουν ποτέ παχιά)
Οστεοπόρωση 26% και κυφωσκολίωση.
Ηπατίτιδα Β (αυτό προς το παρόν δε με έχει ενοχλήσει)
Πίεση (ανεβαίνει συχνά)
Επίσης αν τραφώ με πολλά λαχανικά πρίζετε το στομάχι μου το ίδιο και με το γάλα σόγιας (δυσκοιλιότητα)
Απορώ αν υπάρχει κάποια λύση με τη δική σας μέθοδο αλλιώς θα πρέπει να παίρνω 30 χάπια την μέρα.

Απάντηση
Οι σωστές αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής μπορούν να βελτιώσουν σίγουρα τα επίπεδα υγείας σας. Δεν μπορω να είμαι πολύ συγκεκριμένος διότι δεν έχω λάβει το ιδιαίτερο προσωπικό ιστορικό σας κατ ιδίαν, ώστε να έχω επαρκή άποψη . Αν θέλετε πάντως γενικότερα, μπορω να σχολιάσω τα εξής:

Η Χοληστερόλη μπορεί να μειωθεί σημαντικά με τις αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής. Μερικοι άνθρωποι έχουν ιδιοσυγκρασιακά περισσότερη ολικη χοληστερόλη απο άλλους. Αυτό από μονο του δεν ειναι πάντα αρνητικό, εφ όσον οι υπόλοιποι παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου ειναι σε υγιή πλαίσια. Το βασικό είναι να ΜΑΘΕΙ ο άνθρωπος τι ειναι χοληστερόλη, γιατί παράγεται απο το συκώτι και κυρίως να συνηδητοποιήσει πως η Χοληστερόλη ειναι απλως ένας δέικτης, ένα καμπανάκι που του λέει πως ο τρόπος ζωής του χρειάζεται αλλαγές πιό μόνιμες. Δεν ειναι θέμα μιας παροδικής δίαιτας, αλλά πιο μόνιμων αλλαγών στον τρόπο ζωής - πχ να τρώει περισσότερο στο σπίτι και λιγότερο έξω, να μειώσει η κοψει το κάπνισμα ή τους πολλους καφέδες, η να αποφεύγει το πολύ περπάτημα σε δρόμους με πολλά αυτοκίνητα και μόλυνση κ.α

Η Οστεοπόρωση μπορει να βελτιωθεί σημαντικά, αλλα βραδέως. Το κλειδί για την σταδιακή βελτίωση στην πυκνότητα των οστών ΔΕΝ ειναι η κατανάλωση γάλατος και γαλακτοκομικών αλλά μια πιο συνολική αντιμετωπιση που περιλαμβάνει αλκαλοποίηση του ph του οργανισμού - μέσω αλλαγων στην διατροφή-, μεγαλύτερη έκθεση στον ήλιο και αύξηση της βιταμινης D στο σώμα, άσκηση ήπιας αντίστασης για ενδυνάμωση μυών και οστών ΚΑΙ διασφάλιση πως μέσω της διατροφής λαμβάνονται όλοι οι απαραίτητοι συμπαράγοντες που βοηθάνε το ασβέστιο να αποροφάται απο τα οστά. Επίσης βασικό είναι να δίνονται τα διατροφικά στοιχεία εκείνα που βοηθούν μια γυναίκα να κρατά μία ορμονική ισορροπία, ακόμη και αν βρίσκεται σε εμμηνόπαυση - πχ ισοφλαβόνες, λιγνάνες, φυτοθρεπτικές φυσικές ουσίες με οιστρογονική επίδραση κ.α)

Η Ηπατίτιδα B μπορεί να μην αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα εφ όσον κάποιος φροντίζει την υγεία του ήπατος του και ΄΄ολου του οργανισμού. Χρειάζεται προληπτικά υγιεινή διατροφή και συγκεκριμένες ουσίες που ασκούν προστατευτική δράση στο ήπαρ, όπως πχ τακτική χρήση από τσάι από το βότανο Γαιδουράγκαθο, κ.α Το ήπαρ ανακουφίζεται με μία διατροφή κατά βάση φυτική χωρίς πολλά λιπαρά.

Η Υπέρταση θα μειωθεί σίγουρα μέσω αλλαγων στον τρόπο ζωής και διατροφής. Μία πίεση που ανεβοκατεβάινει ΔΕΝ είναι τοσο επικίνδυνη όσο μια πίεση που είναι μόνιμα πάνω απο 15-16. Στην πρωτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε περισσότερο με ψυχολογικά αίτια ή διατροφικές δυσανεξίες, στην δεύτερη περίπτωση με κάποια πιο μόνιμη καρδιαγγειακή ταλαιπωρία.

Δεν ειναι ανάγκη να τρώτε τροφές που σας πειράζουνε ή σας πρήζουνε ή δεν τις χωνεύετε επειδή κάποιος είπε, ή κάπου διαβάσατε, πως ειναι υγιεινές. Στην αρχή χρειάζεται απλως να τρώτε από τις υγιεινές τροφές αυτές που σας είναι πιο εύπεπτες και φιλικές με τον οργανισμό σας και ταυτόχρονα να αποφευγετε τις ανθυγιεινές. Σιγά-σιγά το σώμα θα δυναμωσει και θα μπορεί να χειρίζεται περισσότερες τροφές καλύτερα.

ΔΕΝ ειναι απαραίτητο να λαμβάνετε 30 χάπια τη μέρα για να φροντίζετε την υγεία σας. Αυτό που ειναι ασφαλές και φυσικό ειναι να πάρετε την απόφαση να κάνετε αλλαγές, και να τις κάνετε σιγά-σιγά, χωρίς μεγάλη πίεση και άγχος. Θα βάλετε ένα πλάνο 4-6 μηνών μέσα στο οποίο θα κάνετε σταιακά τις αλλαγες που θα σας προτείνει ο ειδικός που ξέρει το ιστορικό σας, και θα δείτε τα καλά αποτελέσματα σε όλον τον οργανισμό και σε όσα σας προβληματίζουν. Τότε ο ιατρός σας δεν θα έχει κανένα λόγο να σας συνταγογραφεί τόσα χάπια. Για την οστεοπόρωση που μου αναφέρετε θα χρειαστεί αρκετά μεγαλύτερο διάστημα. Παρ όλο που δεν έχετε περιοδο για αρκετά χρόνια, πάλι το αποτέλεσμα αναμένεται να είναι η σταδιακή βελτίωση της υγείας των οστών.

Για οτιδήποτε με χρειαστείτε θα είμαι στην διάθεσή σας.


20 Νοέμ 2010, 15:31
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  

Απάντηση στο θέμα   [ 1 δημοσίευση ] 

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.